fredag 6 februari 2009

Torsdagen i bilder!

Mysig och spontan torsd får man väl säga; vackra Eva belowSkolan bjuder på vacker från högsta vångingen. De är ungefär såhär som jag tycker att man ska betrakta snön, inifrån eller från en skidbacke..annars TÖA!Hanna aka Båten har börjat dansa på heltid, u gotta love it!
Vissa personer uppenbarligen avskyr mig, ska föröska med utan blixt nästa gång Min söta Carro bjöd med mig till Café 60 där vi hinka kaffe i vanlig ordning och Karro åt socker med sked haha!Fick så himla fin presenter som jag lägger upp sen. Levde i princip på yogurt, havregryn, bacon, te & kaffe igår, de e så mitt livs måltider kommer att se ut när jag har lyft mina vingar hemifrån...
Nu ska jag plugga svenska, ska hålla tal om feminister på månd...by the way är sjuk, någonting jag är ovan vid och som får migg att vilja klösa mina naglar och slita mitt hår! Kan varken gå på bio eller gå ut å dansa ikväll, eller träna! får gå en promenad sen bara för att ta bort huvudvärken :P
Ciao

Inga kommentarer: