måndag 23 februari 2009

The Acadamy Awards

Röda mattan från Oscarsgalan
Angelina Jolie i Elie Saab. En vacker enkel svart klänning som passar på Jolie då hon i sig själv har en väldigt sexig utstrålning. Lite tråkig just för Oscarsgalan tycker jag dock...kanske till en vanlig film premiär
Natalie Portman i Rodarte. En snygg form på klänningen med draperingar, en bubbelgums färg. Färgen passar på Natalie, personligen så är inte färgen min favorit kanske. Gillar att hon ser så enkel men ändå elegant ut genom att faktiskt ha sparat på smyckena
Vanessa Hudgens Marchesa. Marchesas klänningar är väldigt röda mattan vänliga, de jag gillar med denna är fjäderdetaljerna över bysten i svart och vitt
Sarah Jessica Parker Dior. Vacker klänning, de e de den e, vacker...inte så mycket mer...tänker på en prinsessa när jag ser den. Modellen passar Sarah väldigt bra
Marissa Tomei i Versace. Nu kommer mina favoriter, denna är en utav dom! Älskar skulpteringen av vecken i denna klänningen. Den ser verkligen gala elegant nu men ändå med en liten twist...å släppet
Amy Adams i Carolina Herrera. Min andra favorit, den röda färgen matchar hennes ljusa hudt
on så bra och de svarta detlajerna för tankarna till en korsett. En futurisk korsett med släp å drapering, jätte snygg!
Marion Cotillard i Dior. Den snyggaste och den mest dramatiska var denna skapelse från Dior. Den snyggaste under hela kvällen, älskar färgkombinationer i svart och blått, den mest underskattade kombinationen!
Saknar dock en snackis klänning, en svan a la Björn?..ingenting som fick en att hoppa till utan alla var bara otroligt snygga å eleganta...Charlize Theron brukar kunna kombinera drama och elegans...miss her
Ciao

Inga kommentarer: