fredag 6 februari 2009

Presenter å sånt

De har ju nyligen varit julafton och de har varit min 18 års dag så detta bjuder ju på fina saker av vänner å familj, men de jag tänkte visa nu var lite granna av de jag fått av mina vänner. Jag älskar att ge bort juklappar men, kom igen de e ju underbart att få med! ;)Från höger, ett rosa glittrigt block med hjärtan på fr Eva, hennes motivering var: "den var så långt ifrån dig man kan komma" haha sött

Ovanför blocket så ligger de ett kamera fodral, fick de till min nya kamera

Till vänster om de rosa blocket ligger en fick spegel i svart lack med ett kroko material, såå Josefin! Från Hannah, hon och Eva gjórde det motsatta ;)

De tre läppglansen var från Elinore, bland de bästa jag haft! Den svarta tuben ovanför var också fr henne, kroppsglitter

Brevid kroppsglittret till höger så är de en flaska fr Make Up Store med bodyshimmer fr Amanada, de bästa jag ägt! :)

Avslutnings vis så har vi läppglanset och det stora kuvertet. De var båda från Carro som jag fick igår när vi fikade! Läppglanset är fr Victoria Sceret och doftar "twisted citrus", underbart! Och i de stora kuvertet så var de ett presentkort på en frukost buffé för två på BirgerJarls Hotel, älskar buffeér!

De var allt för stunden, vad mkt tid man har över när man är sjuk!

Ska trotsa mitt dunkande huvud och gå ut på en promenad nu

ciao

Inga kommentarer: