måndag 27 oktober 2008

The Weekend

Så vad har hänt...jag var hos Amanda på fredagen tillsammans med Astrid. De blev ingen utgång men vi ängnade oss åt skratt, te, dans och Sex and The City- The Movie istället ;) Väldigt mysigt!Vaknade dock upp försenad och sjuk till jobbet..det löste sig men jag kände mig mindre fräsh inför kvällens bravader.





Mötte Eva och Sofie iaf efter jobbet, åt Suchi å donken...viadre hem till mig för att föra och fixa.




Eva alias: Marilyn Monroe:


Sofie alias: Drottning, lägg til en drottning krona!


Jag-alias: CatWomen, lägg till skinnjacka, läder handskar och rött läppstift..sen en mask såklart ;)




Så sen blev de av till Hannah, har tyärr inga bilder därifrån själv men jag hoppas att jag kommer att hitta några tillslut...dagen efter var det filmer och kebabrulle som gällde för mig och Eva som släppade in våra trött fötter kl 5 hemma hos mig...

Sjuk men glad de e jag
ciao!

Inga kommentarer: