lördag 11 oktober 2008

Stora ögon och Whyred

Jag är inte så galet förtjust i barn...tror faktiskt inte att jag någonsin kommer att skaffa barn. Men dessa tjejer som jag och min träning polar efick träna 1 h idag var jätte söta! Det var ett fotbollslag som bett om nån kul spårt att lära sig...så våra kontaker ledde oss dit.

Liten tjej nr 1: Varför har ni sånna där bälten för?, varför är det svart?

Liten tjej nr 2: Men de e ju bara för att de är bäst fattar du väl!

hehe så kloka, så unga ;)

Sedan begav vi oss till Whyred utförsäljningen, sista dagen. Det var ganska utplockat eftersom att de var sisat dagen. Men jag prova en del men de var inget som riktigt passa. Det sluta med att jag gick emot min svarta trend (har nästan bara svart) och köpte denna blå prickiga tröjan, super söt!


Men jag köpte den mest för att de var ett hål i ryggen...hehe




Sen blev de en sväng förbi Hm, å komma ut med en basker i påsen. Tänkte först köpa en lite luddig mössa a lá Alexander Wang men de sluta med en basker i samma material istället :)




Nu blir de lasange och plugg å film..mys lördag
ciao!

Inga kommentarer: