tisdag 7 oktober 2008

Sick and inspired by going out

Comme des Garçons för HM, den kappan vill jag bära!
Tigth jumpsuit fr asos.com
Nitstrumpbyxor från asos.com

Jag är sjuk, förskyld och jag pluggar som en galning här hemma. Att vara sjuk är något som verkligen inte passar mig. Jag klarar inte av att bara ligga sjuk och tycka att: å va skönt och få vila upp sig, ligga i soffan, kanske kolla på en flilm & göra absolut ingenting. Jag blir uttrokad efter 2 timmar!

Så jag har under de 2 dagarna som jag varit "sjuk". Plöjt igenom 5 historie börcker till skolan som jag tagit fakta ifrån, fixat mina naglar, städat mitt rum och kollat igenom min garderob, å ätit massa onyttigt hehehe.
Min egen garderob, kommer använda denna tills det inte finns några nitar kvar! fr Zara Italien


Inga kommentarer: