måndag 18 augusti 2008

GuldKnappen, Å & T & J

Kanske skulle uppdatera om hur de va där, på guldknappen torsdagen den 14. De va galet roligt. Va ju där med Åsa, symakare å designer samt me Thomas vår karate pappa å åsas nuvarande.



Jag hade på mig en gammal kär klänning fr HM som jag vikt upp, skor DinSko


Ett litet baksvall


Mammas fina broch höll upp, uppvikningen



Ringar i alla dess former fr vänster, Mamma, HM, Indiska, Oasis, HM, Accesorize

Mammas fina spänne fick hålla ihop kavajen



Kavaj (bolero) Filipa K, kuvert väska Wedins



Åsa har på sig en klänning fr Odd Molly och ett läder skärp hon sytt själv



Ready to go!



Åsa å Tompa, spana in läder kuvert väskan Åsa har sytt!



Jag å Tompa, rött läppstift fr Oriflame (underbart) på plats vi mingelborden med champange innan visningen




tag plat



uppställning



Åsa har sytt klänningen till vänster




Priset Årets Designer gick till Odd Molly




Jag vill se ut som Harry Potter höst-08



Det togs många fler bilder, men det var allt för denna gång!



Inga kommentarer: