torsdag 31 juli 2008

The Karoline Night


Direkt efter jobbet igår åkte jag hem till min kompis Karoline på Lidingö, super gullig tjej. De första timmarna ägnade vi åt att styla henne och jag fik använda hennes kläder och hennes 40 par nya skor som redskap!, rena paradiset. (visar bilder på de sen)

Lite senare kom Viktor och Anna förbi, vad gör man sådana kvällar då, jo man kör hemlagad middag, dansar till hemsk party musik, dricker öl med is hjärtan i och leker Sanning å Konka som på den gamla goda tiden.
Träarmbandet på bilden ovan hade jag glömt hos min kompis Anna för över ett halv år sen! Hade totakt glömt bort dess existens. Men de e så vackert, den e jätte stor och slät!
Fick dessa örhängen utav K igår, min borttappadde julklapp var de hehe! Hon hade tappat bort dom å sen hittat dom. Hon tyckte att de likna julgransprydnader, ja me istappar svara jag...de var väldigt fina att ha på jobbet idag i sommar värmen.

Inga kommentarer: