torsdag 24 juli 2008

jobb, jobb, jobb

Skit, har jobbat som en glaning de senaste 9 dagarna, men imorrn e de min sista dag innan jag får ledigt i 2 dagar ;)
Kläkoden på jobbet är svart, bäck svart...så mkt mode å sommar blir de inte, men de blir varmt! ska ändå visa de lite påklädande från idag, när jag klippte mig förra veckan å lite fynd ;)


Idag vandrarde jag fr jobbet i mummys gammla, kjol, väska primark scottland, skärp peak performance, väst second hand, linne cheap monday

haha, jag toppade mig bara hos frisören då jag sparar..men jag ville göra nånting kul så jag bad om ett afro innan jag gick!

stjärn trenden, vet inte ja, men denna tunika kunde jag inte motstå!


Skinny sammet fr cheap monday 100 pix, älskar dom, sammet å blått...sammmmet


Hitta dennna me Amanda å Shanti på stan fr hm, lite små rolig å galen sådär..passar mig 29 kr

underbaraste tröjan! hag har tittat på denna tidigare men de har inte blivit nåt köp. Men för 150 spänn passar en t-shirt poncho jätte bra in min garderob! (jag tror att clown stilen kommer att finnas till hösten med, han som spår får se)

Nu ska jag ut å springa <3


Inga kommentarer: