tisdag 2 juni 2009

Mode på jobbet

Jag har aldrig haft ett sådant jobb där jag har kunnat uttrycka min personliga stil eller sätta på mig kläder för att uttrycka min kärlek till dom. Nu jobbar jag sista veckan på cerberus där det var kontorsklädsel som gällde (stämmer inte riktigt in på min rock/boho/hippie/ihop-plock stil.
Nu däremot så jobbar jag på Esprit i Vällingby, jätte roligt jobb och jag får välja kläder (fr butiken) att jobba i, så de e bättre iaf då vissa av kläderna är riktigt snygga..så här ser de jag använder ut just nu:

Lite Matthew Willimasson for HM över denna tunika, den e totalt olik allt annat svart som jag använder <3

Svarta enkla bas shorts i skönt tygOch de snyggaste är denna svarta tunika, vecken och draperingarna på den är grymma, syns tyvärr inte så bra på den här bilde...

Jobb nr 2 : cykelringen...lite mer ofashionabelt igen kanske..hehe

Ciao

Inga kommentarer: