onsdag 1 april 2009

Frukost Buffé


På väg ut på äventyr kl 8 på morgonen! Galet tidigt en lördag morgon

Gabbi <3

Jag har totalt glömt att visa bilder från frukost buffén på BirgerJarls hotel! Jag bjöd Gabbi som en 18 års present, 4 **** hotell å de hade allt! minus pannkakor som ersattes av våfflor. De va grymt mysigt och jag hade inte träffat min tjej på alldeles för länge så då var de extra kul. Av henne fick jag julklapp å födelsedags present...när vi snackar julklappar i mars så förstår ni att vi inte hunnit ses då vi haft mkt för oss! :P

Mums! Detta var början, sen lägger du till 5 talltikar och typ 10 crossaints på de

Flätat läder armband med matchande flätade örhängen! Helt fantastiska, precis min stil (she knows me too well)

Fia med Hutt! Undrar vad jag ska göra i parkerna på filtar i sommar...
Ciao

Inga kommentarer: